תקנון שירות

Inviter מתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאירועים בעולם המדיה הדיגיטלית והסלולאר למכשירים חכמים ותומכים. (להלן: "Inviter"). האמור בתקנון Inviter מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מכוון לנשים ולגברים כאחד.

השימוש במוצרי Inviter ובכלל זה בתכנים הנשלחים למחשבים, טלפונים סלולאריים, חכמים ותומכים, כפוף לתקנון המפורט להלן. אנא קרא תנאים אלה בעיון והקפדה, שכן תחילת השימוש וההתקשרות עם Inviter מעידה על הסכמתך ואישורך לאמור בתנאי שימוש אלה. לפיכך מומלץ לקרוא בעיון את התקנון עד סופו על מנת להימנע מאי נעימויות.

המוצר של "Inviter" מביא אליכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לשליחת הזמנות דיגיטליות עשירות וחכמות שיספקו למוזמנים שלכם חוויה ייחודית ומרגשת שתלווה אותם לכל מקום, בנוסף יעמדו בפניכם פתרונות ניהול וארגון אירוע מתקדמים (להלן: "ההזמנה"). ההזמנה מיועדת לאירועים מכל סוג כגון: חתונות, בר/בת מצווה, ברית/ה, אירועים עסקיים, כנסים, הפקות, מסיבות, ימי הולדת וכל סוג אחר של אירוע לפי בקשת הלקוח ויכולות Inviter.

פרטי התקשרות Inviter
אתר: www.Inviter.co.il
דוא"ל: info@Inviter.co.il

יובהר כי ההזמנה מותאמת אך ורק למכשירים חכמים מדור 3 ומעלה ומחשבים בעלי קישור אינטרנטי שאינו מוגבל [להלן: "מכשיר חכם"].

אפליקציית ניהול האירוע מותאמת אך ורק למכשירים בעלי מערכות הפעלה מסוג IOS +6 ו-Android 4+ בעלי קישור אינטרנטי שאינו מוגבל.
(תשומת הלב כי ייתכנו מכשירים בעלי קישור אינטרנטי מוגבל אשר בהם ההזמנה ו/או אפליקציית ניהול האירוע לא תפעל כראוי, שכן הם מוגבלים על ידי חברת הסלולאר).

הגדרות:

· "הלקוח" – מזמין המוצר מ- Inviter

· "האולם" ו/או "בעלי האולם" – המקום בו יערך האירוע.

· "המוזמנים" – פרטי המוזמנים לאירוע של הלקוח אשר נערך באולם ובעלי מכשיר חכם.

· "תשלום" – לא נדרש תשלום בהרשמה לשירות החינמי אותו מציעה Inviter. כל התשלומים לשדרוגים והחבילות השונות יידרשו וישולמו על ידי הלקוח מראש לפני קבלת השדרוגים מ-Inviter. יובהר כי ללא תשלום מראש בעבור השדרוגים, הלקוח יקבל את השירות החינמי בלבד.

· "החבילה הבסיסית" - חבילה המוצעת בחינם הכללת שדרוגים בתשלום.

· "חבילות בתשלום" - כל חבילה הכללת הזמנה דיגיטלית שאינה חלק מהחבילה הבסיסית.

לקוח המצטרף לשירותי Inviter לרבות החבילה הבסיסית וחבילות בתשלום:

1. קרא והסכים עם תנאי התקנון.

2. אחראי באופן אישי על תוכן הנתונים שהוא מפרסם באתר, על פרטיות ושמירת הנתונים הנחוצים להרשמתו לשירות ההודעות.

3. מתחייב לא לעשות שום עסקאות בלי הסכמתה של מפעילת השירות, לא להציע לעשות עסקאות עבודה או שירותים, לא להשתמש באתר כאמצעי פרסום או דברי פרופגנדה.

4. מוסר ל-Inviter בלעדיות לחידוש ושינוי נתונים המועלים ע"י לקוח לאתר או מסורים בכל דרך אנלוגית אחרת, כך שלכל אחד מנותני השירות של Inviter תהיה גישה אליהם באופן אינטראקטיבי בכל זמן נתון ומכל מקום לצורך תמיכה, ייעול ונתינת השירות.

5. מתחייב שהמידע אודות האירוע כלל המידע המוזן ע"י מוזמני האירוע הינו באחראיות הלקוח.

Inviter שומרת לעצמה זכות:
1. לבצע שינוים באתר.
2. לספק שירותים בחינם ובתשלום ללקוחות (להלן "שירותים")
3. להכניס שינויים בתקנון באופן חד-צדדי.
4. לבצע שינויים בשירותים, תוקפם ומחירם.

ההזמנה הדיגיטלית של החבילות בתשלום תכלול:

1. הזמנה לאירוע: הלקוח יבחר עיצוב להזמנה על פי טעמו האישי, מתוך מגוון העיצובים הקיימים במלאי ניהול האירוע של Inviter. העיצובים הינם עיצובים קבועים, המותאמים לסוגי האירועים השונים לנוחיותו של הלקוח. הלקוח יעלה לניהול האירוע של Inviter את התמונה אשר בדעתו לצרף להזמנה (לדוגמא: תמונת בני הזוג, תמונת המשפחה, תמונת הנולד החדש וכו'), בחירתם התמונות והשלכות השימוש בהן הינם באחריות הלקוח בלבד.

2. אישור/ביטול הגעה: בכל הזמנה קיימת מערכת אישורי הגעה, בה יוכלו המוזמנים לאשר או לא לאשר את הגעתם לאירוע. את פלט התוצאות יקבל הלקוח בניהול האירוע.

3. מקום ישיבה: במידה והלקוח רכש את חבילת הארגון של Inviter, המוזמנים יוכלו לראות בהזמנה את מקום הישיבה שלהם, מי יושב איתם בשולחן ולבחירת הלקוח יתאפשר להציג היכן השולחן ממוקם ביחס לאולם. מיקום המוזמנים במערכת סידורי הישיבה הינם באחראיות ובבחירת הלקוח.

4. ניווט מהיר: על ידי לחיצה על כפתור הניווט, יועברו המוזמנים לאפליקציית ניווט חיצונית אשר תנחה את המוזמנים להגעה ליעד האירוע.

5. מפת הגעה דינמית: על מנת להקל את הגעת המוזמנים למקום האירוע, ההזמנה תכלול מפת הגעה דינמית בעזרתה יתאפשר למוזמנים להגיע ביתר קלות למקום האירוע.

6. קבלת ברכות: למוזמנים קיימת האפשרות לשלוח ללקוח ברכות ואיחולים עם צירוף תמונה. את פלט התוצאות יקבל הלקוח בניהול האירוע. Inviter אינה אחראית על תוכן התמונות שיועלו ע"י המוזמנים.

7. פרטי יצירת קשר:

הלקוח ישלוט על כלל פרטי ההתקשרות היוצגו למוזמנים. לחיצה על אחד ממספרי הטלפון יפתחו את אפשרות החיוג אליו במכשיר הסלולאר. לחיצה על סימן הפייסבוק במידה וקיים, יוביל לעמוד הפייסבוק החיצוני שהוזן ע"י הלקוח.

8. מתנה באשראי:

במידה ויבחר הלקוח, למוזמנים תהיה קיימת האפשרות לשלם באשראי ללקוח באמצעות Paypal, הדרך המהירה והבטוחה יותר לשלם באינטרנט מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי. תמיכה בכל סוגי כרטיסי האשראי אותם מקבלת Paypal, פרטי האשראי אינם נשמרים בשום שלב במערכת Inviter. המתנות יועברו לחשבון ה-Paypal שהלקוח יקבע בניהול האירוע.

במידה ולא יוזן חשבון Paypal לניהול האירוע, לא תהיה קיימת אפשרות התשלום באשראי למוזמנים. עמלת ההעברה שתוצג למוזמנים המשלמים באשראי הינה באחריות Paypal ללא מעורבות Inviter וניתנת לשינוי בכל עת.

8. וידאו:

במידה ויבחר הלקוח, הינו יכול לצרף קישור לקטע וידאו מ-Youtube. עם צירוף הקישור יתווסף כפתור בהזמנה הדיגיטלית להפעלת הוידאו. תוכן הוידאו הינו על באחראיות הלקוח ועמידה בתקנון השירות של Youtube.

10. זכויות יוצרים של Inviter:

יופיע בעמוד אישור הגעה לוגו זכויות יוצרים של Inviter. בנוסף, קיים כפתור זכויות של Inviter בתפריט ההזמנה, שיוביל לעמוד שיווק של המוצר.

הלקוח יבחר עיצוב להזמנה על פי טעמו האישי, מתוך מגוון העיצובים הקיימים במלאי ניהול האירוע של Inviter. העיצובים הינם עיצובים קבועים, המותאמים לסוגי האירועים השונים לנוחיותו של הלקוח.

יובהר ויודגש כי הוספת הפרטים ראשוניים ו/או תמונות ראשוניות להזמנה אינם נתונים לשיקול דעתו של הלקוח. בנוסף, כלל הפרטים שיוזנו למערכת ע"י הלקוח הינם באחריות הלקוח.

Inviter רשאית בכל עת להוסיף תוספות ו/או לבצע שינויים בהזמנה שלא הוגדרו בתקנון בהתאם להחלטה ושיקול דעתה ללא מעורבות ו/או עדכון צד הלקוח.

ניהול האירוע כחלק מהחבילות בתשלום יכלול:

1. אפליקציית ניהול לאירוע התאפשר:

א. עדכון במצב אישורי ההגעה.

ב. הפצת ההזמנה בהודעות SMS תתבצע על חשבון חבילת בעל מכשיר הסלולאר ובהתאם להגבלות החבילה אל מול החברה.

ג. שמירת פרטי אנשי הקשר אליהם הופצה ההזמנה במערכת.

ד. כפתורי קישור שונים לעמודי ניהול האירוע.

ה. כפתור לשיתוף תמונת ספירה לאחור.

ו. מידע אודות האירוע.

2. עמוד עריכה פשוטה ונוחה של כלל פרטי האירוע המופיעים ההזמנה. העמוד מחולק ללשוניות מטעמי נוחות.

3. עמוד סטטיסטיקות וברכות "האירוע שלנו".

4. עמוד אישורי הגעה.

5. עמוד ניהול מוזמנים והפצה הכלל:

א. הנפקת ברקוד הזמנה לסריקה: אפשרות זו הינה שילוב של ההזמנה הדיגיטלית עם ההזמנה המסורתית אשר נשלחת אל המוזמנים (הזמנה מבית דפוס). הברקוד יישלח למייל בית הדפוס בהתאם לרצון השימוש של הלקוח ויתווסף להזמנה המודפסת, על ידי סריקתו המוזמנים יופנו אוטומטית להזמנה הדיגיטלית בה קיימות כל האופציות אשר פורטו לעיל ולהלן. יובהר כי רק בעלי אפליקציית ברקוד יוכלו לסרוק ולקבל את ההזמנה אל הטלפון החכם שלהם. אופציה זו הינה אופציה חינמית הניתנת אוטומטית ברכישת המוצר.

ב. הפצה לרשימת מיילים שתוגדר ע"י הלקוח.

ג. הפצה לחברים נבחרים בחשבון הפייסבוק אליו מחובר המחשב.

ד. הסבר על הורדת האפליקציה ואפשרות "הפצת SMS".

6. עמוד סידור ישיבה, לסידור הושבת כלל רשימת המוזמנים.

7. עמוד ניהול תקציב לרישום וחישוב הוצאות האירוע.

8. עמוד ניהול מטלות.

9. עמוד ניהול הסעות.

10. עמוד תמיכה ו/או רעיון שיאפשר ממשק ישיר ומהיר לקבלת תשובה מנציגי התמיכה של Inviter.

Inviter רשאית בכל עת להוסיף תוספות ו/או לבצע שינויים בניהול האירוע שלא הוגדרו בתקנון בהתאם להחלטה ושיקול דעתה ללא מעורבות ו/או עדכון צד הלקוח.

סעיפים נוספים:

"תאריכי הפצה" – תאריכי הפצת ההזמנה, ייקבעו על ידי הלקוח המזמין ובמסגרת מגבלות Inviter, המלצות לתאריך ההפצה כתובות בכפתורי שלבי "הפצת SMS" באפליקציית הניהול.

1. Inviter בעלת כל הזכויות במוצר Inviter וכל פגיעה בזכויות תגרור תביעה ללא כל צורך בהוכחת נזק.

2. להצטרפות ל-Inviter יש לאשר תחילה את קריאת התקנון.

3. אישור התקנון, ממצה את היחסים המשפטיים בין הצדדים ולא תהיה כל נפקות לכל מו"מ, הסכם, הבנה, התחייבות או מצג אשר היו, אם היו, ככל שהדבר נוגע להתקשרות בין הצדדים, בין בכתב ובין בעל פה בין הצדדים עובר לחתימת הסכם ההזמנה. לא יהיה תוקף לכל תיקון או שינוי אלא אם נערך בכתב ונחתם על ידי שני הצדדים.

4. אי תשלום התמורה על ידי הלקוח ל- Inviter כמוסכם יהווה הפרה יסודית של ההסכם מצד הלקוח ויקים לחברה את הזכות לבטל את ההסכם לאלתר ולהפסיק את השירות, ללא כל הודעה מוקדמת.

5. ל- Inviter הזכות להוסיף להזמנה ו/או לניהול האירוע את הסימן המסחרי וקישור לאתר החברה של Inviter.

6. ל- Inviter הזכות להוסיף מידע פרסומי בניהול האירוע או בהזמנת החבילה הבסיסית בכל עת.

7. Inviter לא תישא באחריות במקרה של נפילת טעות עיצוב ו/או טעות בטקסט ו/או בטעות בפרטי האירוע לרבות מיקום האירוע, תאריך האירוע, בעלי האירוע וכו' (להלן: "התכנים"). הלקוח מזין את התכנים ואחראי להם, לא תהיה לו כל טענה ו/או תלונה ו/או תביעה כנגד Inviter. נציגי התמיכה של Inviter רשאים לשנות את הנתונים על-מנת לספק עזרה ללקוח.

8. יובהר כי ההזמנה ומוצריה הנלווים, יפעלו אך ורק במכשירים חכמים מדור 3 ומעלה בעלי קישור אינטרנטי שאינו מוגבל [להלן: "מכשיר חכם"] (תשומת הלב כי מכשירים בעלי קישור אינטרנטי בהם הגלישה מוגבלת על ידי חברת הסלולאר, ההזמנה לא תפעל כראוי). לפיכך, Inviter לא מתחייבת כי ניתן יהיה לפתוח את הלינק שישלח אל המוזמנים בכל מקרה, שכן הדבר תלוי בסוג המכשיר הסלולארי, הקישור שלו לרשת האינטרנט וכן בשיתוף פעולה של המוזמנים. קיים מצב בו הזמנה תפתח בתאימות חלקית, כאמור לעיל, הדבר תלוי בסוג המכשיר הסלולארי.

9. ההזמנה תאוחסן על גבי שרתי Inviter ותישאר בשרתים 30 יום לאחר מועד האירוע. לאחר 30 ממועד השליחה ההזמנה אינה תהיה פעילה יותר לאלתר. במידה וברצון הלקוח לשמור על ההזמנה לתקופה ארוכה יותר, ניתן ליצור קשר עם Inviter והשירות יינתן בתוספת תשלום. יובהר כי ל-Inviter לא תהיה כל אחריות לאובדן ההזמנה כתוצאה של כח עליון, קריסה ארצית או עולמית של רשת האינטרנט או תקלה לא צפויה בשרתים. בכל אחד מן המקרים הנ"ל לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד Inviter.

10. הודעות ה-SMS יישלחו על חשבון בעל המכשיר ובהתאם לחבילת ההודעות שברשותו. Inviter אינה אחראית על החשבון שיתקבל למכשיר השולח מחברת הסלולאר כתוצאה מחבילת הודעות מוגבלת. לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בנושא כנגד Inviter.

11. פלט תוצאות של מערכת אישורי ההגעה בסלולאר הינו לשימושם של הלקוחות ואין להסתמך עליו בלבד, שכן סביר שלא כל המוזמנים יעשו שימוש בהזמנה. לפיכך, האחריות הסופית לקבלת אישורי ההגעה ולהשלמת החוסרים בגין אישורי ההגעה הינה באחריות הלקוח. יובהר כי הפלט אינו כולל השלמות אישורי הגעה של מוזמנים אשר לא אישרו הגעתם.

12. הובא לידיעת הלקוח שביצוע מחויבויות Inviter על פי הסכם ההזמנה מותנה בין היתר בקיומם של הסכמים בינה לבין ספק התשתית ובין ספק התשתית לבין המפעילים הסלולאריים השונים. בכל מקרה שבו יסתיים ההסכם בין ספק התשתית לבין מפעיל סלולארי כלשהו, מכל סיבה שהיא, יפסקו השירותים להינתן למנויי אותו מפעיל סלולארי. כמו כן, הלקוח מודע לכך שהמפעילים הסלולאריים עשויים מעת לעת להשעות, להפסיק, להגביל או לחסום את מתן השירותים באופן זמני או קבוע, או לשנות את תנאי התקשרותם עם ספק התשתית באופן אשר יחייב התאמה או שינוי של תנאי טופס הזמנה זה. ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה בקשר לכך.

13. הלקוח יודע שהמפעילים הסלולאריים רשאים לנתק ו/או להפסיק ו/או להשהות ו/או להגביל ו/או לחסום מתן שירותי רט"ן לרבות השירותים החיוניים לצורך ביצוע התחייבויות החברה על פי הסכם ההזמנה, למי מלקוחות הקצה או לכלל לקוחות הקצה או לסוג מסוים של לקוחות קצה, בין ביוזמת המפעיל הסלולארי, בין לבקשת לקוח הקצה, ובין בעתות חירום, ולא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד Inviter ו/או כנגד המפעיל הסלולארי בקשר לכך. במידה וחסימת לקוחות קצה כאמור תהא בדרך של העברת רשימת משתמשים חסומים ללקוח, הלקוח מתחייב להפעיל את החסימה כאמור באופן מיידי.

14. הלקוח מודע למגבלות הכיסוי הסלולארי ולאופי הקשר הסלולארי, להפרעות, להפסקות ולניתוקי השיחות שהינם במסגרת הנורמה הנוהגת לגבי תקשורת סלולארית, ולעובדה שבחלק מן האזורים בארץ יתכן שכיסוי התקשורת הסלולארית אינו מלא או רציף, ולא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד Inviter ו/או כנגד המפעיל הסלולארי בקשר לכך.

15. הלקוח מאשר ל-Inviter לשלוח לבית הדפוס אליו יישלח תמונת הברקוד המעוצב הצעה להצטרפות לתוכנית השותפים של Inviter וליצירת קשר לקבלת פרטים נוספים.

16. ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד Inviter ו/או כנגד המפעילים הסלולאריים כתוצאה מנסיבות של כוח עליון, לרבות פעולות של צדדים שלישיים מעבר לשליטתם הסבירה של Inviter ו/או ספק התשתית ו\או המפעילים הסלולאריים, או כתוצאה משינוי בחוק, בתקנות, בכללים או בהנחיות החלים על Inviter ו/או המפעילים הסלולאריים.

17. הלקוח מצהיר ומתחייב כי כל התכנים לא יפרו ו/או יפגעו בכל פטנט, זכות יוצרים, סוד מסחרי, סימן מסחר, זכות קניינית אחרת של צד שלישי או כל זכות אשר הוגשה בקשה לרישומה על ידי צד שלישי, בארץ או בעולם.

18. הלקוח מצהיר ומתחייב כי הוא האחראי הבלעדי לתכנים ול- Inviter ולמפעילים הסלולאריים לא תהא כל אחריות בקשר עם התכנים. מבלי לגרוע מהאמור בכל מקום אחר בהסכם זה, הלקוח מתחייב שהתכנים נשוא הסכם זה לא יכללו אחד או יותר מהתכנים המפורטים להלן:

א. כל חומר הפוגע ו/או עשוי לפגוע ו/או מפר ו/או עלול להפר זכויות קנייניות של אחרים, לרבות זכויות יוצרים או סימני מסחר.

ב. כל חומר פורנוגראפי או בעל אופי מיני בוטה או העלול לפגוע ברגשות הציבור.

ג. כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם.

ד. חומר בלתי-חוקי, או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל.

ה. כל חומר המהווה לשון הרע על אדם, או הפוגע בפרטיותו או בשמו הטוב.

ו. כל חומר שפרסומו או מסירתו נאסרו לפי הוראות כל דין.

ז. חומר בעל אופי או תוכן, עוין, מאיים, גס, גזעני, פוגע ברגשות הציבור, העלול להוות בסיס לתביעה אזרחית או מהווה הפרה אחרת של החוק הישראלי.

יש לך שאלה?

צור איתנו קשר

המליצו עלינו - לחצו לפתיחת הכתבה:

פנייה מהירה
נשמח לשמוע מכם! אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה, נציג Inviter יחזור אליכם בהקדם האפשרי.